PRP Uygulaması Ankara

PRP platelet ve trombosit hücrelerinden zengin kan demektir. PRP Tedavisi uygulamasında kişinin kendi kanı işlenerek elde edilen platelet hücreleri ve büyüme faktörlerinden zengin plazma kullanılmaktadır.

Kısaca PRP olarak adlandırılan Platelet Rich Plasma trombosit yönünden zenginleştirilmiş kan plazması olarak çevrilmiştir.

Kişiden alınan kan santrifüj işlemi ile bileşenlerine ayrılır. Bu ayrıştırma sonucu ortaya çıkan platelet yönden zenginleştirilmiş plazma tekrar enjekte edilir.

Uygulamanın amacı, yaraların ve hasarlı dokuların daha hızlı tedavi edilmesini sağlayan Platelet hücrelerinin miktarını arttırmaktır.

Uygulama ile cilt parlaklık ve esnekliğini tekrar kazanır.

PRP Tedavisi Ankara detaylı açıklamaya PRP Tedavisi sayfamızdan ulaşabilirsiniz.

Prp Uygulaması Hangi Bölgelere Uygulanabilir?

• Yüz,
  • Boyun,
  • Bacak İçleri,
  • Eller,
  • Dekolte Bölgesi,
  • Saç gibi bölgelerde oluşan kırışıklıkların giderilerek cildin yenilenmesi sağlanmaktadır.

PRP Uygulamasının Faydaları Nelerdir?

Yaşlanmanın temel sebebi doku hasarıdır. PRP Tedavisi ile sağlanan platetler, hasarlı dokunun daha hızlı onarılmasını sağlamaktadır.

Hasarlı dokunun doğal biçimde onarılıp, yenilenmesine yardımcı olur.

Sadece yeni kolajen oluşumu değil, derideki tüm işlevler desteklenir.

Uzun süre kalıcılığı vardır.

Kırışıklıkların doldurularak değil, yenilenerek kaybolmasını sağlar.

PRP Tedavisi Kimler İçin Uygundur?

PRP Tedavisi, akne izi, kırışıklık, iz, saç tedavileri ve sarkmalarda tek başına uygulanabileceği gibi, diğer tedavi yöntemleriyle kombin edilerek de uygulanabilir.

PRP Tedavisi Ne Kadar Sürer?

PRP uygulaması kısa süren bir işlemdir. Kan alındıktan sonra PRP hazırlanması yaklaşık 15 dakikadır. Hazırlık sonrası uygulama süresi ise yaklaşık 15 – 20 dakikadır.

PRP Uygulaması Ne Sıklıkla Yapılmalıdır?

PRP uygulamasında 1 kür 3-4 seans olarak adlandırılır. Seans aralığı ortalama 15 gündür. Yılda 1 kür alınması tedavinin kalıcılığını ve etkisini artıracaktır.

PRP Saç Tedavisi için 15’er günlük aralıklar halinde 4 – 6 kür tavsiye edilmektedir.

Prp Uygulamasinin Yan Etkileri Ve Riskleri Var Midir?

PRP tedavisinde kişinin kendi kanından işlem yapıldığı için yan etkisi bulunmaz.

Lokal anestezi ile işlem yapıldığı için de genel anestezi riskleri taşımaz.

PRP uygulaması estetik amaçlı dahi olsa, bir tedavi yöntemidir ve uzman hekimlerce yapılmalıdır.

PRP Uygulamasi Fiyatlari Nedir?

PRP Uygulaması Fiyatları uygulama yapılacak bölgeye ve seans sayısına göre değişmektedir.

PRP Ankara ile alakalı sorularınız ve fiyat bilgisi için lütfen İLETİŞİME geçiniz.