AWT (Akustik Dalga Terapisi)

Akustik dalga terapisi yani awt, vücudun kendi doğal mekanizmalarını kullanan bir sistem olup; bölgesel zayıflama, dokuların sıkılaşması ve selülit tedavisi için kullanılmaktadır.

Vakit kaybetmeden AWT Ankara randevu almak için bize ulaşın.

AWT Nasıl Uygulanır?

AWT, uygulama alanına soğuk jel sürüldükten sonra uygulama bölgesine özel başlıklar kullanılarak masaj yapar gibi uygulanmaktadır. AWT lokalize yağ birikimi olan kalça, ön kol, bacak, göbek gibi tüm bölgelere yapılabilir. AWT Uygulamaları hakkında aklınıza takılan soruları doktorunuza sorun!

Awt Nasıl Etki Eder?

Akustik dalgalar (AWT) ideal bir vücut şekillendirme seçeneği sağlar. Akustik dalgalar, ortam basıncına göre çok daha yüksek basınçlı ses dalgalarıdır. Bu dalgalar yağ hücre zarlarını hedef alır. Uygulanan yüksek basınçlı bu ses dalgaları yağ hücre zarlarının parçalanmasını sağlar. Yağ hücre zarlarından ortama çıkan metabolik ürünler hücreler arası boşlukta birikir. Lenfatik ve kan dolaşımı sistemleriyle ortamdan uzaklaştırılır.

Yapılan araştırmalar sonucunda AWT tedavisinin vücut şekillendirme, kalçalarda sıkılaşma ve toparlanma, daha sıkı bacaklar ve daha pürüzsüz cilt yüzeyine kavuşma olanağı sağladığı görülmüştür.

Selülit Neden Oluşur ?

Yüksek kalorili beslenme, egzersiz eksikliği ve hormonal etkiler kadınların bir çoğunu sıkıntıya sokan selülite neden olmaktadır. Kadınlar, genetik bir özellik olarak 21 ila 22 milyar yağ hücresine sahipken bu sayı erkeklerde yaklaşık olarak 17 milyar ila 18 milyar arasındadır. Bunun böyle olmasının sebebi, kadınların sahip oldukları yağ hücrelerinin hamilelik sırasında enerji rezervi olarak işlev görmesidir. Selüt neden oluşur sorusunun diğer cevapları için diğer sebeplerden bahseden blog yazımızı okuyabilirsiniz.

Genişleyen yağ hücreleri cilt yüzeyine doğru çıkıntılar yaratarak ciltte tipik portakal kabuğu görünümünü oluşturur. Esnek olmayan yaşlanmış kolajen bantlar, esneyemediği için çukurlaşmalar oluşur.

AWT bir yandan yağ hücrelerinin yıkımını arttırırken bir yandan da yüksek elastin içeren yeni kolajen oluşumunu arttırmaktadır. Böylece AWT yardımı ile sıkılığı artmış doğal elastikiyeti geri kazanmış ciltte uzun süreli iyileşme sağlanır.

AWT Kimlere Uygulanmaz?

AWT kimlere uygulanmaz sorusunun cevabı basittir. Ciddi kardiyovasküler bozuklukları olanlar; implante kardiyak elektrotları olanlar, hamileler ve kan sulandırıcı ilaç kullananlarda Akustik Dalga Tedavisi uygulanmaz.

AWT Kaç Seans Uygulanır?

AWT tedavisi uygulanacak seans sayısı sabit değildir. Yapılacak bölgeye, bölgedeki yağ oranına, bölgedeki tonus kaybına göre AWT tedavisi seans sayısı değişkenlik göstermektedir.

Akustik Dalga Tedavisi Fiyatları

AWT- Akustik dalga tedavisi fiyatları uygulanacağı bölgeye ve yoğunluğa göre farklılık göstermektedir. Detaylı bilgi için bizimle iletişime geçin.