Doğadaki tüm yaşamın olduğu gibi insan yaşamının da vazgeçilmez ihtiyacı oksijendir. Oksijen tıpta, solunum yolları hastalığından, cilt problemlerine, eklem hastalıklarından, nekahet döneminin hızlı geçirilmesine kadar birçok durumda uygulanmaktadır.

NBA ve beysbol oyuncularının tedavilerinde daha hızlı sonuç almak için yoğun olarak uygulanan oksijen tedavisi, son yıllarda cilt bakımı için de kullanılmaktadır. Oksijen terapisi ile cilt bakımı yapılması uygulaması başarı oranı yüksek sonuçlar vermektedir.

Oksijen terapisi ile;

• Ciltte metabolizma hızlandırılır.
  • Vücutta biriken toksinler atılır.
  • Toksin birikmesiyle oluşan akne, siyah nokta, sivilce gibi sorunlar tedavi edilir.
  • Yenilerinin oluşması engellenir.
  • Doku canlanması sağlanır.
  • Cildin destek dokusunu meydana getiren kolajen ve elastin seviyesinin artmasına yardımcı olur.
  • Cildin ihtiyaç duyduğu nem miktarı sağlanır.
  • Göz altı torbalarını gidermeye yardımcı olur.
  • Güneş ve sivilce lekelerinin tedavisinde katkı sağlar.
  • Cilde canlı, duru, pürüzsüz bir görünüm kazandırılmasını sağlar, sarkma, deforme olma etkilerini azaltır.

Eğer cildinizi gençleştirmek istiyorsanız, diğer tedavilerden bahsettiğimiz blog yazımızı okuyabilirsiniz: Cildinizi Mezoterapi ve Kök Hücre Tedavisi ile Yenileyin!

Oksijen Terapisi İle Genç Bir Cilt

Oksijen terapisi, oksijen solunması, oksijen çadırında tüm vücuda oksijen verilmesi, cilt altına saf oksijen enjekte edilmesi gibi yöntemlerle uygulanabilir. Özellikle genç bir cilde sahip olmak isteyen kadınların ve erkeklerin tercihi olan oksijen tedavisi uygulamaları birçok ilde ve birçok merkezde yapılmaktadır.

Her türlü tıbbi müdahalede olduğu gibi, oksijen tedavisinde de uzman hekimleri, uzman klinikleri tercih etmek, tedavi başarı oranı ve sağlık açısından önemlidir. Bu nedenle klinik ve hekim seçiminde dikkatli olmak gerekir. Yeterli uzmanlığa sahip olmayanların, yetersiz teknoloji ve yeterli hijyenin sağlanmadığı ortamlarda yapılan uygulamalarda cildinde zarar olan birçok hasta vardır. Oksijen terapisi hakkında daha detaylı bilgi almak için tedavi sayfasını ziyaret edebilirsiniz: Oksijen Terapisi

Aklınıza takılan sorular için whatsapp’tan bize ulaşın!