Kırışıklık Tedavisi Uygulaması

/

Günümüzde pek çok insanın kullandığı uygulamalardan bazıları cilt kırışıklarında cilt kusurlarını örterek, daha berrak bir tene sahip olmanızda yardımcı oluyor. Bu uygulama genel olarak mimiklerin neden olduğu kırışıklıkların engellenmesinde kullanılmaktadır. Yüz mimiklerinin sürekli ve aynı türde yapılması sonucunda, dinamik çizgiler kalıcılaşarak cilt kırışıklılarına neden olur.

Cildinizdeki Kırışıklıklara Elveda Deyin

Kırışıklıklar dudak ve göz çevresi, kaş arası, alın gibi mimikler ile sıklıkla hareketlenen yerlerde yoğunlaşır. kırışıklık tedavilerinde yönteminde, geliştirilen teknoloji ile bir sıvı sayesinde, kırışıklığın olduğu yerde ciltteki sinir uçlarının gevşemesi sağlanır. Böylelikle kırışıklığa neden olan asetilkolin maddesinin salgılanmasının önüne de geçilmiş olur.

Kırışıklık tedavileri İle Güzelliğinizi Ortaya Çıkarın

İçerisindeki bileşenleri sayesinde yüzünde dinamik çizgileri olan her yaştan insana uygulanabilen  madde, uygulama sonrası  48-72 saat içerisinde etkisini göstermeye başlayarak kırışıklıkların giderilmesini sağlar.

6 Aya Kadar Süren Etki

Diğer estetik uygulamalara nazaran daha acısız ve kolay olan tedavi uygulamadan birkaç gün sonra etkisini göstermeye başlayacak ve 10. günde tamamen oturacaktır . Bu uygulama ile 6 aya kadar süren bir kalıcı tedavi sağlanır. Acısız ve anesteziye gerek duyulmadan gerçekleştirilen bu uygulama, 30 dakikada etkili bir anestezi kremi sürülerek uygulanır.

Uygulama Sonrası Dikkat!

Cilt kırışıklık tedavileri uygulaması için bir ameliyathane ortamına ihtiyaç duyulmaz. Bu nedenle, uygulama sonrasında herhangi bir istirahat ya da klinik kontrolde kalma ihtiyacı yoktur. Ancak, uygulamanın ardından 1 gün süreyle alkol tüketilmemesi, alkol içeren temizleyiciler ile cilt temizlenmemesi, çok sıcak ya da çok soğuk suyla yüz yıkanmaması, duş alınmaması önerilir.

Uygulama sonrasında günlük yaşantınıza hemen dönebilirsiniz. Verilen toksinin dağılımını değiştirmemek için 6-8 saat süreyle o bölgelere dokunulmamalı, masaj yapılmamalıdır. Yine bu süre içerisinde yatılmamalı ve dik pozisyonda kalınmalıdır.

Uygulama sonrasında enjeksiyon sebebiyle oluşan  küçük kabarıklıklar ve kırmızı noktalar birkaç saat içinde kendiliğinden tamamen geçecektir. Uygulama sonrasında günlük yaşantınıza hemen dönebilirsiniz.

DİĞER MERAK EDİLENLER

Tamamını Göster